Post by omnezigiwo on Mar 14, 2022 17:08:10 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Burger Shop ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Burger Shop IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Burger Shop 2022 version ▞▞▞
Dette spillet bar et virus til telefonen min. På grunn av dette feiler og fryser telefonen min nå. Kult konsept for spillet tho
Litt vanskelig... Jeg får alltid panikk når kundene reduserer temperamentet haha
Bra spill, men du må være veldig rask
Jeg liker dette spillet, men det er for mange annonser 👎
Bra spill
Ikke så bra 🤮🤮🤮🤢🤢
det beste spillet og for vanskelig som gjør meg ahhh!!! men det gjør meg glad og spent å spille den igjen og igjen😋
Fordi med en gratis a med apper er det eneste som ville vært flott å bytte tøyet og få $1,99
Jeg elsker virkelig dette spillet, jeg brukte mesteparten av tiden min på å spille det for å få høye poeng
Hvorfor må du betale for å fjerne annonser? Jeg kan ikke betale det
Jeg liker spillet, det er fantastisk
Bra ikke for mye...
Det er kult, det blir litt kjedelig over tid
Måtte tvinge tett. Til slutt slettet det etter mitt andre forsøk på å prøve å spille det. Lg G4
Det er ikke det beste, men det er et flott spill👍👍
Jeg elsker ikke dette spillet
My Restaurant Cooking Home ארקייד lwpz
Jeg likte virkelig ikke dette spillet. Det er det verste spillet
Riv av😧
jeg installerer dette spillet. Jeg passerer nivåer, men så må den oppgraderes. Så jeg lager i et spill. Dumt spill.
Flott
Det er et superspill
God
Noen ganger bra noen ganger stopper opp
Det er så utrolig!!!
Helt ærlig et av favorittspillene mine noensinne, det er så nostalgisk for meg. Jeg kunne spille i timevis for å prøve å få perfekte poeng på alle nivåer og slå hver utfordring. Til og med opprette nye spillernavn og slå spillet på nytt. Mekanikken er superenkel og grafikken er fin også Jeg pleide å spille dette spillet hele tiden da jeg var hjemme hos besteforeldrene mine. De gikk for 7 år siden, og dette er merkelig nok en av de tingene som minner meg om å være rundt dem.
Jeg vil sørge for at alt gjør for kundene
Det er greit.
momoyra keith randolph kayla randolph bestemor hason issash nancy alex.katheen holly miclkey mayla eydn youa joiney
Utrolig det eneste problemet er at det er annonser, men dette spillet er offline, så du kan bare slå av wifi og slå på flymodus, og når du spiller mer blir spillet mer utfordrende, noe som er utrolig
det var en stor tidsmorder
Jeg likte det ikke
det tar tid å laste ned
Det er et av disse barndomsspillene jeg har spilt, og det er alltid gøy å laste ned på nytt av og til for å spille det igjen. Det er virkelig et av de morsomme spillene for alle aldre å spille. 😭😭👍